۩۞۩ آتش ب اختیار ۩۞۩ - منجلاب فساد

فال

کلیپ موبایل

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

۩۞۩ آتش ب اختیار ۩۞۩
ما سرباز لشکر عشق سید خامنه ایم ...

Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت


بازدید : مرتبه
تاریخ : چهارشنبه 11 آبان 1390
آنها با وجودی كه در ظاهر دخالت در سیاست را نفی می كنند اما در تمام سخنرانی ها و كتاب ها و آموزه های خود، دخالت در همه امور آن هم دخالت تمام و كمال را خواستارند. دیوید كیپز نماینده بهایی های فرانسه، در مراسم یكصد و پنجاهمین سال پایه گذاری فرقه ضاله بهائیت، می گوید:
«بهائیان برای تسریع روند تغییرات به سوی صلح جهانی در اقدامات آموزشی و بهبود وضعیت اجتماعی در سراسر جهان دخالت می كنند»(151).
بهائیان همچنین از هر حركت جمعی مذهبی نیز نهی شده اند. به همین سبب آنان چیزی به نام نماز جماعت و. . . ندارند و البته این به معنای آن نیست كه آنها با یكدیگر متحد نیستند بلكه تنها از اعمال مذهبی به صورت جماعت در جامعه مسلمین جلوگیری می كنند.
بهائیان ازدواج با همه محارم را جز با زن پدر جایز می شمردند (یعنی ازدواج با خواهر، خاله، عمه، خواهرزاده، برادرزاده، و. . . همگی جایز بود) و این از كثیف ترین دستورالعمل هایی بود كه بهائیان برای حفظ و ازدیاد نسل خود به آن تن دادند و علاوه بر این مانند پیشینیان خود از راه فطرت و اخلاق خارج شده و روابط فاسد و لجام گسیخته و غیرطبیعی را به عنوان امری پذیرفته شده در میان خود قبول كرده اند و مرتكب می شوند و در صدد آن هستند همان طور كه در غرب برخی كشورها این عمل زشت اخلاقی را قانونی كرده اند در تمام دنیا به صورت اصلی قانونی در آورند.
با نگاهی گذرا به سیر تاریخی این فرقه و دستورالعمل های مكتوب و منتشر شده آنان، مشاهده می كنیم كه این اعمال از ابتدای حركت این افراد جاسوس و خود فروخته غرق در لجنزار هواهای پست نفسانی یكی از مهم ترین اصول پذیرفته شده آنان بوده است. آنها عقیده داشتند:
«. . . ایام فترت است و هیچ تكلیفی بر مردم واجب نیفتاده. اگر چه در شریعت باب یك زن را نه شوهر جایز است، لكن اكنون اگر افزون بخواهد منعی نباشد و هر یك از آن جماعت نامی از انبیأ كبار و ائمه اطهار را بر خویش می نهادند و زنان و دختران خویش را به نام و نشان زنان خانواده طهارت می خواندند و هر جا كه جمع می شدند به شرب خمر و منهیات شرعیه ارتكاب می نمودند و زنان خویش را اجازه می دادند تا بی پرده به مجلس نامحرمان درآمده و به خوردن شراب مشغول شوند و سقایت نمایند». (152)
ارتشبد حسین فردوست در خاطرات خود نمونه های بسیاری از رفتارهای ناهنجار مردان بی بند و بار بهائی همچون هویدا و. . . را ذكر می كند و علاوه بر آن افرادی مانند صبحی، بهائی تواب، نیز نمونه های بسیار دیگری را در كتاب «خاطرات صبحی» خود نقل می كند كه به دلیل عفت قلم و احترام به خوانندگان محترم از بازگویی و بازنویسی آن معذوریم.
قره العین، زن فاسد و بی عفتی كه با گفتار و رفتار فاسدش نقش مؤثری در معرفی و جذب افراد منحرف به این فرقه داشت خطاب به پیروان بابیگیری گفته است:
«ای اصحاب، این روزگار از ایام فترت شمرده می شود، امروز تكالیف شرعیه به یكباره ساقط است و این صوم (روزه) و صلوه (نماز) و ثنا و صلوات كاری بیهوده است. . . پس زحمت بیهوده بر خویش روا ندارید و زنان خود را در مضاجعت (همخوابگی و همبستری) طریق مشاركت! بسپارید!»(153)
و البته این جملات از كسی كه مرید فرقه ای استعمار ساخته است، بعید نیست، چرا كه وزارت مستعمرات انگلیس - از مؤسسان و حامیان فرقه های ضاله - نیز خطاب به یكی از جاسوسان خود در كشورهای اسلامی می گوید:
«در مسئله بی حجابی زنان باید كوشش فوق العاده به عمل آوریم تا زنان مسلمان به بی حجابی و رها كردن چادر، مشتاق شوند. .. . پس از آنكه حجاب زن با تبلیغات وسیعی از میان رفت، وظیفه مأموران ماست كه جوانان را به عشق بازی و روابط جنسی نامشروع با زنان تشویق كنند و به این وسیله فساد را در جوامع اسلامی گسترش دهند»(154).
بهائیان همچنین با توجه به تأثیرپذیری كودكان و نوجوانان بیشترین تلاش تبلیغی خود را بر روی این نسل متمركز كرده اند و لجنه های گلشن توحید با احداث مهد كودك ها و مدارس و ترتیب دادن اردوهای تبلیغی كودكان و نوجوانان را به خود جذب می كنند.
آنها همچنین به بهانه صلح و شعار تساوی زن و مرد، زنان را در تمام عرصه ها به عنوان عروسك های خیمه شب بازی كه سرنخ آنان دست صهیونیست ها است، به روی صحنه آورده و می خواهند به وسیله آنان صلحی منطبق بر نظم نوین و تك قطبی جهانی برقرار سازند.
عبدالبهاء در یكی از مطالب خود می نویسد:
«. . . و چون (هنگامیكه) نسوان در عالم انسانی نفوذ و تأثیر كلی یابند، از جنگ محققاً جلوگیری نمایند. . . نفرت و انزجار آنان (زنان)نسبت به جنگ باید برای استقرار و حفظ صلح عمومی(!!) مورد استفاده قرار گیرد»(155).
و البته بهترین و مؤثرترین كار زنان نقش تبلیغی آنان است:
«ای اماء رحمن، محفلی. . . آرایش دهید و در آن محفل به كمال حكمت در اوقات مخصوصه مجتمع شوید و به ذكر آن یار مهربان مشغول گردید و مذاكره در ادله و براهین ظهور جمال مبین فرمائید تا هر یك از اماء رحمن نطقی بلیغ یابند و لسانی فصیح بگشایند و سبب هدایت اماء كثیره گردد و علیكن التحیه والثنأ. . »(156)
با توجه به آثار منتشره بهائیان مشاهده می شود كه آنان دنباله رو فرقه استعماری وهابیت هستند كه با تلقین جاسوس انگلیسی، مستر همفر، حمایت های قوای نظامی و مالی انگلیس ایجاد شد. حضرت امام «رضوان الله تعالی علیه» سالها پیش، از این هماهنگی پرده برداشته و می فرمایند:
«یك حقایقی در كار است، شما آقایان در تقویم دو سال پیش از این یا سه سال پیش ازاین بهائی ها مراجعه كنید، در آنجا می نویسد: تساوی حقوق زن و مرد رأی عبدالوهاب، آقایان هم از او تبعیت می كنند. . . نظامی كردن زن، رأی عبدالوهاب، آقا تقویمش موجود است، نگوئید نیست. . . »(157).



نقش زنان غربی در گسترش فرقه



در طول بیش از 150 سالی كه از ایجاد این فرقه ضاله گذشته است چه در شرق و چه در غرب همواره زنان به عنوان مهره هایی فعال در پیشرفت آن مورد استفاده قرار گرفته اند كه بسیاری از آنان را زنان آمریكایی تشكیل می داده اند كه از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره كرد:
¤ لویزا مور و همسرش گتسینگر (هر دو آمریكایی بودند). روحی ماكسول در مورد لویزا مور می گوید:
«راه های ناصاف را برای موفقیت ما (بهائیان) هموار می كرد و مل وار خود را به آب می انداخت كه بهر ما(بهائیان)پل نجاتی ایجاد كند».
¤ فوئب هرست یكی از متمولینی كه موقوفات زیادی برای بهائی ها در آمریكا از خود به جای گذاشت. او معاون دانشگاه كالیفرنیا بود كه در سال 1898 لویزامور و همسرش را به این دانشگاه دعوت كرد.
¤ میس اتل روزنبرگ متولد 1858 انگلیس.
¤ میسیز هلن گودال (آمریكا) كه روش تبلیغی او را چنین معرفی می كنند:
«در محافل و مجالس كه تشكیل می گردید، رسم چنان بود كه میسیز گودال یك لوح را تا آخر تلاوت می كرد و به هیچكس اجازه نمی داد كه راجع به آن بحث كند. . .



151- خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، مورخه 21/2/1372، به نقل از خبرگزاری فرانسه.
152- عبدالحسین نوایی، فتنه باب، ص .14
153- بهرام افراسیابی، تاریخ جامع بهائیت، انتشارات سخن، ص .114
154- خاطرات مستر همفر، جاسوس انگلیس در ممالك اسلامی، ترجمه دكتر محسن مؤیدی، انتشارات امیر كبیر، ص .84
155 -احمد یزدانی، مقام و حقوق زن در دیانت بهائی، ص .92
156- احمد یزدانی، مقام و حقوق زن در دیانت بهائی، ص .146
157- صحیفه نور، ج 1، ص .56



طبقه بندی: فرقه های ضاله (شیطان پرستی،وهابیت و بهائیت و ...)، 
ارسال توسط سرباز فدایی ولایت
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
نظر سنجی
كدام یك از موضوعات این وبلاگ را بیشتر می پسندید ؟










صفحات جانبی
پیوند های روزانه
امکانات جانبی
محبوبیت در گوگل

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic