۩۞۩ آتش ب اختیار ۩۞۩ - مستر همفر و بهائیت

فال

کلیپ موبایل

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

۩۞۩ آتش ب اختیار ۩۞۩
ما سرباز لشکر عشق سید خامنه ایم ...

Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت


بازدید : مرتبه
تاریخ : پنجشنبه 14 مهر 1390
بالجمله از موضوع اصلی سخن دور افتادیم مقصود بیان كلی ادله این قوم بود. اكنون وجه تطبیق آن را بر ظهور باب چنانكه گویند گوئیم در سال 1260 هجری قمری جوانی از سادات هاشمی از اهل شیراز قیام به دعوی قائمیت كرده. . . و چنانكه بر حضرت پیغمبر آیات سماوی نازل می شد حضرت او نیز مهبط وحی الهی گردید و اگر بر آن بزرگوار كه ابن العرب بود در ظرف 23 سال 30 جزء كلام الله نازل شد بر این عالیقدر كه ابن العجم بود در ظرف پنج ساعت هزار بیت آیات وارد گشت به بین تفاوت ره از كجاست تا به كجا»(82)
همچنین صبحی پس از ذكر كتب آنان می گوید:
«خلاصه این بود فهرست معارف و كتب این قوم ولی باید دانست كه این اطلاعات و معارف در بین این طایفه عمومی نیست و از اهل بهأ بسیار كم دیده می شود كسی كه وقوف كامل بر این امر داشته باشد و اكثر جز آن دلایلی كه از پیش به شرحش پرداختیم و بعضی تعالیم دیگر از قبیل وحدت عالم انسانی - صلح عمومی و تساوی حقوق زن و مرد! و ایجاد زبان بین المللی! و غیره از معارف سائره این مذهب بی خبر و بی بهره اند». (83)
البته شاید یكی از دلایل این امر این نكته باشد كه آثار اولیه بهائیه جمع آوری شده و حتی برای حفظ الواح! الواح اصلی را از خانواده ها جمع آوری و بهانه آنان نیز حفظ آثار امری بوده است. (84)
در اینجا مناسب است به نقشه استعمارگران كه در قرن 18 میلادی به صورت دستورالعمل به عمالشان ابلاغ شده بود اشاره كنیم كه در خاطرات مستر همفر جاسوس انگلیسی و شیطان ا نسی قرین با محمد عبدالوهاب - سر سلسله فرقه ضاله «وهابیت» - ذكر شده است.
مستر «همفر» به نقل از كتاب اهدایی دبیر كل وزارت مستعمرات به خود می نویسد:
«اما سفارش های كتاب («چگونه اسلام را در كوبیم») برای از میان بردن نقطه های قوت.
كتاب به موارد زیر سفارش می كند:
1- زنده كردن فریادهای قومی، سرزمینی، زبانی، نژادی و مانند اینها در میان مسلمانها؛ چنان كه باید به مسلمانان سفارش كرد كه به تمدن گذشته كشورهای خود و قهرمانان پیش از اسلام توجه كنند: همچون زنده كردن فرعون ها در مصر، دوگانه پرستی در ایران، تمدن بابلی در عراق و دیگر مواردی كه در كتاب به شرح آمده است.
2- پراكندن چهار چیز ضروری است: شراب، قمار، زنا و گوشت خوك آشكارا یا نهانی. كتاب به همكاری با یهودیان، مسیحیان، مجوس و صابئان(85) كه در سرزمین های اسلامی زندگی می كنند، فرا می خواند تا این امور زنده نگه داشته شوند؛ از وزارت مستعمرات می خواهد تا از خزانه خود برای كارمندانی كه امور را می پراكنند حقوق مشخص نماید. هر كه توانست این امور را گسترده و همه گیر كند به او جایزه دهد و تشویق نماید. كتاب، از نمایندگان دولت بریتانیا می خواهد كه آشكار یا پنهان از این امور پشتیبانی كنند و هر اندازه پول كه لازم است هزینه نمایند تا از مجازات عاملان نشر این كارها جلوگیری شود. كتاب همچنین سفارش می كند از ربا به هر شكل ترویج شود؛ این كار افزون بر آنكه اقتصاد ملی را ویران می كند، مسلمانان را در شكستن قوانین قرآن جرأت می بخشد. هر كه یك قانون را بشكند شكستن دیگر قانون ها نیز برایش آسان می شود. كتاب توصیه می كند كه به مسلمانان گفته شود تنها ربای مضاعف، بر مسلمانان حرام است زیرا قرآن می گوید: «ربا را دو چندان افزوده نخورید»(86) و همه گونه های ربا حرام نیست.
3 و 4- پیوستگی مردم با عالمان دینی را باید كاست و برخی مزدوران را جامه عالمان پوشاند. آنگاه اینان همه گونه كار بد انجام دهند تا مردم به هر عالم دینی مشكوك شوند و نتوانند دریابند كه این عالم است یا مزدور.
. . . یكی از راه های كاهش دلبستگی مردم به عالمان دینی گشایش مدارسی است كه مزدوران وزارت در آن كودكان را به گونه ای بپرورند كه عالمان. . . را دوست نداشته باشند. . .
5- تردید برانگیختن در امر جهاد و شناساندن آن به عنوان مسئله ای كه مربوط به زمان خاصی بوده و مدت آن سپری شده است. . .
6و7- مسلمانان باید باور كنند كه منظور پیامبر از اسلام، همه ادیان است چه نصرانیت باشد و چه یهودیت و مقصود تنها پیروان محمد (ص) نیست زیرا قرآن همه دینداران را مسلمان می خواند. . .
8 و 9- باید در این خبر كه «یهودیان را از جزیره العرب بیرون رانید»(87) و نیز اینكه «دو دین در جزیره العرب گرد هم نمی آیند»(88) تردید افكند. . .
10- باید مسلمانان را از عبادت بازداشت و در سودمند بودن آن تردید افكند با این دستاویز كه خدا از اطاعت انسان ها بی نیاز است. باید به سختی از حج جلوگیری كرد و از هر گردهمایی مسلمانان چون نماز جماعت و حاضر شدن در مجلس های حسین(ع) و دسته های عزاداری؛ چنان كه باید آنها را به سختی از ساختن مساجد، زیارتگاه ها، كعبه، حسینیه ها و مدارس بازداشت.
11- باید در خمس تردید افكند و آن را تنها برای غنیمت های به دست آمده از جنگ با كفار واجب دانست و نه منافع كسب و كار. گذشته از آن خمس را باید به پیامبر و امام پرداخت و نه عالم؛ دیگر اینكه عالمان با پول های مردم خانه، قصر، چهارپا و باغ می خرند بنابراین خمس دادن به آنها شرعی نیست.
12- اسلام را باید دین عقب ماندگی و هرج و مرج برشماریم؛ در عقاید مردم تردید ایجاد كنیم و پیوند مسلمانان را با اسلام سست كنیم. واپس ماندگی و ناآرامی و دزدی در كشورهای اسلامی را باید به اسلام نسبت دهیم.
13- باید پدران را از پسران جدا كنیم تا فرزندان به پرورش پدران گردن ننهند و تربیت آنان به دست ما بیفتد و ما آنان را از عقیده، تربیت دینی و پیوستگی با عالمان دور كنیم.
14- باید زنان را تشویق كنیم كه عبا (چادر) از سر بیفكنند زیرا حجاب را خلیفگان بنی عباس رایج كردند و این یك عادت اسلامی نیست. به همین جهت، مردم زنان پیامبر را می دیدند و زن در همه امور وارد بود؛(89) آنگاه كه زن عبا (چادر) از سر افكند، جوانان را تشویق كنیم كه به سوی آنان بروند تا فساد در میانشان افتد. در ابتدا باید زنان غیر مسلمان عبا (چادر) از سربردارند تا زنان مسلمان نیز سر در پی آنان نهند.
15- نمازهای جماعت را باید با نسبت دادن فسق به امام جماعت و آشكار كردن بدی های او و نیز دشمنی انداختن - با شیوه های گوناگون - در میان امام و پیروانش برافكند.



82- خاطرات صبحی، صص 24 - .31
83- خاطرات صبحی، ص .42
84- نورالدین چهاردهی، چگونه بهائیت پدید آمد، ص .135
85- صابئان جمعی از اهل كتابند كه با رها نمودن برخی باورهایشان به ستاره پرستی گرایش پیدا كردند.
86- یا ایها الذین آمنوا لا تأكلوا الربوا اضعفاً مضاعفه ً. . . سوره آل عمران (3) آیه .130 این صفت «اضعافاً مضاعفه » در آیه شریفه، صفت غالب ربا را بیان می كند و به هیچ روی ربای حرام را در دو یا چند برابر سود منحصر نمی سازد. قرآن كریم در سوره بقره آیه 278 می فرماید: «یا ایها الذ ین آمنوا اتقوا الله و ذروا ما بق ی م ن الربا. . . » یعنی ای گرویدگان! تقوای الهی پیشه كنید و آنچه از ربا بر جای مانده است را وانهید؛ از این آیه و آیه های دیگر فهمیده می شود كه ربا به كلی حرام است.
87 -قال رسول الله (ص): اخر جوا الیهود و النصاری م ن جزی ره العرب . كنز العمّال ج 4، ص 382، حدیث .11015
88- قال رسول الله (ص): لا یجتم ع دی نان فی جزی ره العرب . كنز العمّال ج 12، ص 307، حدیث .35148
89- این سخن درست نیست و منابع تاریخ اسلام آن را تأیید نمی كند؛ خداوند متعال خطاب به زنان پیامبر می فرماید: و قرن فی بیوتكن و لا تبر جن تبر جالجاهلیه الأولی... (سوره احزاب (33) آیه 33) ]یعنی ای زنان پیامبر![ در خانه هایتان بنشینید و آرام گیرد و مانند دوره جاهلیت پیشین، آرایش و خودآرایی نكنید



طبقه بندی: فرقه های ضاله (شیطان پرستی،وهابیت و بهائیت و ...)، 
برچسب ها: مستر همفر و بهائیت،
ارسال توسط سرباز فدایی ولایت
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
نظر سنجی
كدام یك از موضوعات این وبلاگ را بیشتر می پسندید ؟










صفحات جانبی
پیوند های روزانه
امکانات جانبی
محبوبیت در گوگل

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic